Όλα ξεκίνησαν όταν αποφασίσαμε να κόψουμε σε ευθεία γραμμή για να εξασκηθούμε στο ψαλίδι, μιας και είμαστε η μικρή ομάδα και τώρα σιγά σιγά αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε το χρήσιμο αυτό εργαλείο.
Χρησιμοποιήσαμε λεπτό κανσόν διπλής όψης ασπρόμαυρο με το σκεπτικό να χρησιμοποιηθεί μετά το κόψιμο με κάποιο τρόπο. Αλλά ποιο;
Τόσες λωρίδες χαρτιού μας έφεραν στο μυαλό ρίγες...
Συζητήσαμε με τα παιδιά πως μια λωρίδα χαρτιού ουσιαστικά είναι μια ευθεία γραμμή.
Και αν βάλεις τη μία γραμμή δίπλα στην άλλη, τότε το σχέδιο που σχηματίζεται λέγεται ριγέ.
Αναζητήσαμε ρίγες στα ρούχα σας -και συμπτωματικά υπήρχαν πάρα πολλές- χοντρές και λεπτές, σε παντελόνια, μπλούζες και καλσόν.
Αλλά εκτός από τους ανθρώπους υπάρχουν και κάποια ζώα που έχουν ρίγες. Ποια είναι?
Τα αναζητήσαμε σε βιβλία γνώσεων με φωτογραφίες και εικονογραφήσεις. Βρήκαμε τίγρεις, ζέβρες και μέλισσες. Διαβάσαμε κάποιες πληροφορίες γι΄ αυτά, τα μιμηθήκαμε και αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τα δικά μας.
Βάλαμε, λοιπόν, μερικές εικόνες στο καβαλέτο, διαλέξαμε τι θέλουμε να κάνουμε και ξεκινήσαμε.
Εκτός από τις λωρίδες, χρησιμοποιήσαμε χρωματιστά χαρτιά Α4, ματάκια, λαδοπαστέλ και μαλλί πλεξίματος.
Οι μέλισσες είχαν πολύ επιτυχία γιατί τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις φωτογραφίες με κυψέλες και μελισσουργούς.
Πέρα από τις ρίγες, η δραστηριότητα έδωσε την ευκαιρία για παρατήρηση, συγκρίσεις μεγεθών, μετρήσεις, θέσεις στο χώρο κλπ.
Σημείωση: Αν ήταν μεγαλύτερα τα παιδιά θα σχεδίαζαν μόνα τους και το σώμα των ζώων (θα είχαν σίγουρα μεγαλύτερο ενδιαφέρον), αλλά στην περίπτωση μας θεωρήσαμε σκόπιμο να τους δώσουμε απλές οβάλ φόρμες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου